Dzisiaj jest: ,

Wielka Majówka z Elcampem-Kraków 20-22.05.2011 r.

Do stolicy Małopolski wybrało się sześć załóg. Poza odpoczynkiem i zwiedzaniem załogi Irka Żmudzkiego i Stasia Dubińskiego były zaangażowane w pomoc przy organizacji zlotu. Zlot był zorganizowany z okazji otwarcia nowej siedziby firmy Elcamp. Biwak ulokowano nad Wisłą, na terenie Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego Kolna.

W piątkowy wieczór organizatorzy przywitali nas ogniskiem i pieczeniem kiełbasek. Po udanym rożnie zaczęła się integracja z przyjaciółmi z Częstochowy...

Sobota to dzień wycieczek, relaksu i...popołudniowego deszczu. Rano kibicowaliśmy na zawodach kajakarskich. Następnie powędrowaliśmy na targi sprzętu caravaningowego. Zachwycaliśmy się nowościami i mieliśmy zaszczyt rozmawiać z Panem Sobiesławem Zasadą, który podpisywał książkę swojego autorstwa. Później zwiedzaliśmy Kraków. Zaliczyliśmy Kopiec Kościuszki, Wawel, Rynek i inne ciekawe miejsca, w tym smoka :)

Interesującym przeżyciem było oglądanie parady "za" i demonstracji "przeciw" pedałowaniu. Dopiero deszcz ochłodził temperamenty demonstrantów i przerwał potyczki.My również schłodzeni wróciliśmy do naszych kempingów i tam już bez deszczu prowadziliśmy ciekawe konwersacje.

Niedziela to dzień wyjazdu. Ale zanim to nastąpiło odwiedziliśmy Klasztor Kamedułów na Bielanach i Opactwo Benedyktynów w Tyńcu. Po ciekawej mszy w stylu gregoriańskim zwiedziliśmy wszystkie zakątki tego zabytkowego, tynieckiego klasztoru, podziwialiśmy widoki i...smaki różnych wyrobów benedyktyńskich.

Tuż przed wyjazdem zdążyliśmy jeszcze dopingować maratończykom, którzy biegli na cześć pamięci urodzin Papieża Jana Pawła II. Wieczorem wszystkie załogi bezpiecznie dotarły do swoich domów. Zlot zakończono miłymi wrażeniami...

Tekst zredagowany przez DL

Parę fotek z naszej wyprawy